• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Läs och begrunda.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jag gör ett nytt försök

Mycket intressant länk, bra att du la in den! Jag har alltid undrat varför det har varit så tyst, när det gäller militärens roll i miljöförstöringen. All respekt, Monica o Kurt; det här kommer jag att studera ingående!

Jappe

F

F.d. 4879

Guest

Tack Kurt för länken! Man kan nog bara konstatera att det världen krigar och bröstar upp sig för idag är jordklotets tillgångar i form av energi. Det är knappast ingen människa som är så dum att den ställer sig upp och dör för en bit sand, kanske en "präst".. Om man läser Fabror Claes kåserier så undrar man ibland varför han inte sitter i FN? Krig för inget positivt med sig vare sig för djur och människor, framförallt inte för miljön som vi kanske ska få leva i.. När det gäller tillgångar, makt och respekt så finns det inga tankar på miljön. Vad hjälper en husbil med katalysator och betald utsläppskvot i det hela?

F

F.d. 6238

Guest

Tack Göran.
Ja, detta kan ju bli en eftertanke till Dom som har "dåligt" samvete för att vi kör några "extramil" i vissa lägen.

Kör vackert, så ses vi där ute, hls M o K.
:confused::twitcy::spinny:

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Läs och begrunda.

Tack till Den i Webbadm. som har "jobbar" idag för att Ni rättade till mitt misstag.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen.

NI ÄR OCH FÖRBLIR FANTASTISKA.

Skall bli roligt att träffa Er nästa gång, för då vill jag också lära mig ATT TROLLA MED KNÄNA.

Hls från Kurt.
:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

F

F.d. 14038

Guest
Sv: Läs och begrunda.

Vilken tur att jag inte röstar på något parti, man blir bara så trött av att höra alla dessa så kallade demokrater som säger sig värna folket genom att föra krig eller bygga upp stora starka krigsarmeer när det i igentligen bara har ett syffte nämligen att ge sig själva mera makt.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen