• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Länkar

Zodiac

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
373
Medlemskap
2025
Hej
Kan någon vänlig själ, beskriva hur man lägger in länkar till hemsida i ett svar eller i ett Nytt ämne??

Mvh Camilla/ HBK373

F

F.d. 2577

Guest
Sv: Länkar

Hej Zodiac, det brukar räcka med att skriva komplett webbadress inkl www. då känner datorn av att den skall söka på nätet.
Leffe

Senast redigerad av en moderator:

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

Så här brukar jag göra:
Leta rätt på sidan i ett annat fönster, Tycker det är lättare att ha två fönster öppna, så man lätt hittar tillbaka.
Högerklicka med musen på www-adressen.
Markera "Kopiera"
Gå tillbaka till den sidan du vill lägga in länken i.
Högerklicka i meddelandefältet och välj klistra in.
Klart.
Jag var tvungen att kolla att jag gjorde rätt, så här är en bra sida om du är sugen på ett Soduku.
Sudoku-game
Calle

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Jag brukar ha den sidan öppen på en annan flik som jag skall länka till och jag markerar + kopierar (Ctrl+C ) då texten i adressfältet och sedan klistrar (Ctrl-V) in den i inlägget .

Zodiac

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
373
Medlemskap
2025

Tackar tackar:) för Alla svar (hjälp), då vet jag hur jag ska göra, får prova mig fram vilket som jag tycker passar mig.

Och tackar för länken Bonath, jag jag gillar att lösa Sodoku, så skall lägga in den länken som favorit

Camilla/ HBK373

Toppen