• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Längtar!!!

F

F.d. 50195

Guest
Förra helgen ställde jag av nya husbilen i en flyghangar för vintern, väntar så på våren,
han bara med två turer, sen vi hämtade bilen, men i sommar då J...... :), men 4-5 månader känns så långt borta.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55425

Guest
Sv: Längtar!!!

Är i samma läge men vi fick inte ens en natt i den ny köpta husbilen.Åkte och hämtade den sen stog den "hemma" en dag och dan efter körde vi iväg den till vinterförvaringen. Surt men nödvändigt tyvärr men till våren då ska det bli åka av. Lääääääängtar oxå.

-geva-

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
7145
Medlemskap
2025

Tänk då på oss andra stackare som har beställt för ett par månader sedan och får vänta totalt ett halvår! :wink:

Frykis

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6732
Medlemskap
2024

Vi klarar inte att vänta så länge. Vi hämtade vår nya (beg) husbil den 1 november. Har "provbott" den en natt. Men nu har vi bokat en vecka i Bjurås mellan jul och nyår. Ser fram emot det.

noynoy

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2024

Förstår precis hur ny känner...Man nästa blänger på husbilen där den står i "ide". Har inte heller hunnit provbott...
I januari börjar uppdateringen av våran, lite ny klädsel, en och annan x-tra hylla och ett barskåp..Nya gardiner..
Men nu får man nöja sig med att drömma.
Men nu i veckan kommer nya stellplatz kartan 2011 så då får tokläsa den ett tag.. :yes:
Ha det gott därute...

MVH Noynoy

M

Mindin

Guest

Här med hanns det med en natt... Och lite "småfusk" på hemmaplan bara för att testa känslan:wink:.
God tid att planera och kolla över vad som behövs för oss "nybörjare". Men har lite annat smått o gott att se fram emot innan dess -ett nytt barnbarn t.ex!!

Calleinvierno

HBK Medlem
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
3452
Medlemskap
2024

Ja man längtar så ända in i .......................
Går till HB en gång i veckan minst för att kolla om det sitter någon galen mus som trotsat mitt ultraljudlarm och smaskat på chokladen i fällorna, men än så länge ingen fångst.
Köpt ny klädsel och funderar på att börja på med LED belysning lite varstans.
Såg i bladet att våren kommer till skåne den 23 februari normalt så då är det drygt 90 dagar kvar bara!
Roffe M/Calleinvierno:music-icon::music-icon::music-icon::music-icon:

STANTON

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
3999
Medlemskap
2025

Samma här vi får våran nya i april var tvungen att åka till Östgöta camping och torrköra lite samt insupa atmosvären och känslan :cool:

F

F.d. 55425

Guest

En fördel är det ju med den här väntan det är ju vår första husbil så vi har ju ingenting till den.Nu har jag hela vintern på mig att shoppa inrednings detaljer det är oxå jätte kul.Tog mått på allt jag kunde innan vi körde iväg den.Den står 8mil bort så det var nödvändigt.Kom just på att jag måste hitta på ett namn till den oxå, den kan ju inte heta "DEN" hela tiden.Se där en sak till jag kan göra i vinter.Utmärkt med det här forumet man får jätte bra tips till inredning och svar på allt man undrar över som ny husbils ägare. :yes:

Toppen