• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Längtar tills bilen levereras

Kullen19

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
10670
Medlemskap
2025
För 2 veckor sedan slog jag å maken till på ny husbil (våran första) Väntar nu otåligt. Fick höra av en kollega idag att hon aldrig sett någon var så förväntansfull inför husbilsleverans... Svarade att hon då umgåts med "fel" människor... :D

Jonas & Cina

FD HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
4276
Medlemskap
2022
Sv: Längtar tills bilen levereras

Hejsan!
Grattis till husbilen, det är ett underbart liv. Förstår precis hur det känns och vet att det syns när man ivrigt väntar på något som man längtat efter så länge.
Kom ihåg att jag drömde om husbilen när vi väntade på våran vagn, om hur jag nöjt satt där i förarstolen och arbetade mig igenom växlarna, satte på en trevlig radiokanal och brummade iväg med min kära sambo på semester i sommarnatten..'
Hoppas att er dröm kommer snart och att ni får en trevlig sommar tillsammans ...

//Jonas & Cina

Eden312

FD HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
11304
Medlemskap
2021

Gratulerer og lykke til!
Dere har mye fint å se fram til :)

Helena&Rolf

HBK Medlem
Kommun
Åtvidaberg
HBK-Nr
10108
Medlemskap
2025

Grattis!
Vi köpte vår första i höstas, nu är alla våra kollegor jätteglada för vår skull, och lite avundsjuka också.
Kanske vi ses i sommar på bästkusten.
Helena o Rolf

Toppen