• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Längtan !

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sitter på jobbet och längtar till semestern som börjar vecka 27. Känns som en evighet men tiden rusar ju på så snart är det dags. Ser fram emot en härlig husbils sommar med många trevliga utflykter. Hoppas på att få träffa några av alla trevliga HBK:are som jag lärt "känna" genom klubben. Följer dagligen allt som händer på detta härliga forum. Följer med er på era resor i fantasin då jag läser alla fina reseberättelser. Lär mej mycket av alla enormt duktiga medlemmar som svarar på våra frågor om allehanda små och stora problem med våra husbilar. Lär också av andras misstag då behöver jag inte göra alla själv. Tips om inredning och ideér har jag också tagit del av. Nu vill jag bara avsluta med att önska er alla en riktigt skön sommar. Om vi alla visar respekt och tar det lugnt i trafiken så kan vi till vintern minnas tillbaka med glädje. Ha det gott.
Kramar från Gunilla :dog::msn_sunglasses::mh2::msn_sun::bye::bye:

H

hianders

Guest
Sv: Längtan !

Tack Gunilla & Rolf!! Vi får verkligen önska er detsamma, en trevlig sommar! Hoppas det ordnar sig med Rolfs rygg så han också kan njuta av resorna.

Man vet aldrig när vi ses efter vägarna!!

Inger & Hasse & Grabbarna Grus
:yes::spinny:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Tack Gunilla & Rolf!! Vi får verkligen önska er detsamma, en trevlig sommar! Hoppas det ordnar sig med Rolfs rygg så han också kan njuta av resorna.

Man vet aldrig när vi ses efter vägarna!!

Inger & Hasse & Grabbarna Grus
:yes::spinny:
Ja Inger , Rolf väntar fortfarande på sin operationsdag ,nu skulle det vara bäst om det blir till hösten. Men samtidigt så blir han ju sämre för var dag som går så det är lite tudelat. Men än så länge klarar han av husbilslivet. Så vi tar en dag i taget.
Ha det bra och hälsa till Hasse. En nyklippt och fin Nalle hälsar till Grabbarna Grus.
Kram Gunilla
PS Jag hoppas verkligen att vi kan ses i sommar DS

noynoy

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2024

Hoppas ni oxå får en underbar sommar... Vi rullar om 7 dagar för att få bo i bilen i 5 veckor...

Toppen