• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

längtan

Tom o Cina

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1547
Medlemskap
2025
Nu är vi hemma efter en underbar vecka i Egypten. Solat, badat ätit o slappat en hel vecka. Helt underbart som man önskar alla en vecka i detta mörkret. Så nu väntar vi på husbilen ska komma o den med våren. Ska ta det sista o plocka ur husvagnen i veckan sedan levererar vi den till handlarn. Skönt att ha något o se fram emot. Har nu även blivit medlemmar medans vi varit borta. Men man värdesätter hur bra vi har det här hemma när man varit ute o rest i helt andra kulturer o leverna. :D

F

F.d. 839

Guest
Sv: längtan

Carina,

Grattis med medlemskapet, väl spenderade pengar skulle jag vilja säga. Beroende vart ni har varit i Egyptien kom en av mina kusiner kom hem från Luxor och en resa Nil båten, Han sa "aldrig mer det var det skitigaste färjan jag har sett, tackar vet jag Stena" ;), längre Sydvart i Sharm-El-Sheik blev dom helt imponerade och önskade dom aldrig hade tagit del i Nil färden.

Toppen