• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Längtan är snart över

Tom o Cina

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1547
Medlemskap
2025
Fick ett glädjande på telefon idag, husbilen är på gång. Kommer den 4 april och vi kan hämta den den 4 april, och tänk då fyller jag år. Bättre present kan man ju inte få, vad kul det ska bli.:twitcy::twitcy:

Bengt62

HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
1395
Medlemskap
2025
Sv: Längtan är snart över

Grattis och lycka till med nya bilen.

Det är ju ett av de bästa beskeden man kan få, datumet för att hämta sin nya bilen.

Vi går ju också och väntar men har några månander kvar innan våran kommer.

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024

GRATTIS och hoppas ni får mycket glädje och många fina resor med er nya bil.

GLAD PÅSK önskar

Marie o Rolf

F

F.d. 6238

Guest

Fick ett glädjande på telefon idag, husbilen är på gång. Kommer den 4 april och vi kan hämta den den 4 april, och tänk då fyller jag år. Bättre present kan man ju inte få, vad kul det ska bli.:twitcy::twitcy:
Gratulerar, det kan ju inte börja bättre för Dig , Cina.

Vet inte om jag har tolkat det rätt att det är Du som fyller xx år.
Men eftersom Eran signatur är Tom o Cina och du undertecknar det med Cina o Tom, så blir det en gissning från min sida.

Nåväl, det måste vara det mest optimala budskapet man kan få i Husbilslivet. Hade jag haft en Hatt som Farbror Claes har så hade jag lyft på hatten. Nu har jag ingen Hatt för jag har aldrig haft någon hatt så det får bli Kepsen.
Gratulerar till tillökningen och hoppas att det blir ett minne i Ditt Husbilsliv. Att "föda" fram en Husbil på sin Födelsedag är inte många förunnat, men det har Du lyckats med.
Många lyckönskningar från Monica o Kurt.
:music-icon::music-icon::twitcy::twitcy::music-icon::music-icon::twitcy::twitcy:

F

F.d. 1074

Guest

GRATTIS vi fick oxå besked att vi kan hämta våran nya den 3 april, inget är roligare än planera och fylla bilen igen. samt Grattis till dig i förskott

Birgitta & Rune HBK 329

F

F.d. 6238

Guest

GRATTIS vi fick oxå besked att vi kan hämta våran nya den 3 april, inget är roligare än planera och fylla bilen igen. samt Grattis till dig i förskott

Birgitta & Rune HBK 329

Säger som vi sagt i ovanstående inlägg.

GRATTIS TILL NYA BILEN.

Senast redigerad av en moderator:

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

Hej PÅ er vad väntar ni för bilar Tom & Cina Bearu HBK-329
Vi väntar också. (Inga besked ännu)
( och som tur var kom inte bilen till Påsk med tanke på vädret.

Tom o Cina

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1547
Medlemskap
2025

Hej vi väntar på en Dethleffs T6501 B, handlaren ringer var varannan dag om olika saker så nu känns det verkligt, har t.o.m fått reg.nr.. Vad kul det ska bli o plocka in sina grejer igen som har stått hoppackade i gästrummet en bra tid känns det som. Varit i Ullared och inhandlat lite nya tingestar, bl.a en ny grill. Mvh Cina

F

F.d. 1074

Guest

Hej vi väntar på en Carthago M-Liner 61.

Toppen