• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Längd

F

F.d. 2694

Guest
Kan någon svara mig vad detta betyder >7.5m och >4000kg? Är det upp till eller större än?

Tacksam för svar

Mvh /
Johan:confused:

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Längd

>7.5m och >4000kg. Och emellan betyder att båda villkoren skall vara uppfyllda d.v.s att bilen skall vara längre än 7,5 m och väga över 4000 kg.

F

F.d. 2694

Guest

Tack för ditt svar!
Anledningen till frågan är att man hittar dessa beteckningar när man söker på olika camping platser tex via ACSI camping guide.

En önskan om en trevlig helg.

Johan:)

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Matematik – större än
Inom matematiken används tecknet > som jämförelse- eller olikhetstecken. Talet, variabeln eller storheten som föregår tecknet på vänster sida är då större (mer positivt) än det tal, variabel eller storhet som står efter tecknet, d.v.s. på dess högra sida.
Tecknet utläses som är större än:
a > (b + c) (läs "a är större än summan av b och c" (alt. "b plus c"))

F

F.d. 25098

Guest

Kan någon svara mig vad detta betyder >7.5m och >4000kg? Är det upp till eller större än?

Tacksam för svar

Mvh /
Johan:confused:

Precis som Knarrevik skriver. ACSI campingarna menar med detta att det går bra att komma med en husbil som är längre än 7,5m och tyngre än 4000kg.

Peter.

Toppen