• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Lägsta dagspris på diesel

Kjell Anders

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025
icon14.gif
Detta är mitt första inlägg. Har ej alltid tillgång till internet, bara när vi är hos sonen i Höör och då får man passa på läsa allt om HBK.
Skulle vara intressant om detta kunde bli starten på ett nytt ämne, tror många HBKare skulle bli glada av att få veta lägsta priserna på diesel runt om i landet.
Här i Höör är priset nu på eftermiddagen 7,99 på OK, vet att det råder priskrig på fler ställen i landet så fyll gärna på med med uppgifter om lägsta pris från flera håll i vårt avlånga land

Vänligen HBK 23 Britt & Kjell

Bosse

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
70
Medlemskap
2021
Sv: Lägsta dagspris på diesel

Hej!

Jag tankade för 7.14 kr/l i Uddevalla på OK Volvo Brandt

Mvh

Bosse

Elisabeth & Lennart

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
2425
Medlemskap
2025

Jag var i Sundsvall i helgen och där kostade diesel 7,00kr/l på JET, då kändes det bra att ha en nästan tom 135l tank.

Lennart

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025

7:25 på Jet i Växjö i går kväll, synd att man inte har större tank, en farmartank på släp kanske man skulle ha när det är så billigt som nu

H

hianders

Guest

Hej!

Står här i den sydligaste delen av Dalarna nära rv70 med praktiskt taget tom tank och inte utbryter det något priskrig här heller!!:mad: Någon som har ett tips?

hasse a

bjensen

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
387
Medlemskap
2025

Borläge

20070522