• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Läggs Klubben ner ????.

Hasse P

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2025
:cool: Ja man kan undra om klubben kommer att läggas ner ELLER??.
Det som gör mig mest förundrad. är om nån bryr sig om att våran ORDFÖRANDE skriver i ett forum (jag citera). GEMENSAMMA INTRESSEN).
Dert verkar som dom flesta mest är intresserade av att bekymmra sig om vad som händer med (dekaler,fiskekroken.Bärgningsbil,)etc.
Jag kan bara konstatera att( Gemsamma intressen har 3 svar+ 303 intresserade)
Ovannämda har gemensamt( 527 svar + 18,991 intresserade).
Vad vill jag då komma med detta inlägg JO.
Det är av yttersta vikt att,vi som är medlemmar i denna klubb har en skyldighet att ta till oss av vad ORDFÖRANDE vill ha sakt,och gemensamt verka för att lösa eventuella problem som ovannämda gett sitt personliga utrtryck för.
Man kan inte begära att Styrelsen, samt Webbansvariga ska bära hela bördan av våra gemesamma problem .
Så jag vill bara att ALLA som kan hjälpa till att avlasta STYRELSEN +WEBBANSVARIGA, hör av er till klubben.
PS : Betänk vad man får för futtiga 100 kr per år.

DS Det är säkert dom som tycker annorluda än mig, men det axepterar jag.

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Läggs Klubben ner ????.

Hej Hasse.
Det var ju precis detta som fri-herren skrev om.

Vi skall naturligtvis stötta våran klubb mot våra makthavare och jag hoppas precis som du att vi har alla bakom oss.
Vi kan naturligvis inte begära att våran
ordförande skall göra jobbet själv.

Självklart att vi ställer upp på detta.
Vi måste ju fråga oss själva vilka som är bäst på att framföra dessa frågor.

Alltså: vem är bäst på detta??

Svaret måste ju bli--- Det är vi.
Vi måste samla oss och tillsammans så är vi starka. hls kurt:confused: ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D

F

F.d. 14038

Guest
Sv: Läggs Klubben ner ????.

Helt klart att vi ska hjälpa till att avlasta våran styrelse, men det måste skötas proffesionelt. Risken är annars att det blir större skada än vinst.
Någon eller några som är kunniga i vilka vägar som ska tas måste tala om vad för slags hjälp dom önskar och hur mycket folk dom behöver till hjälp.
Sedan är det bara att hoppa på tåget och göra något gemensamt.
Jag ställer också upp och hjälper om det behövs och jag kan.:p :p :p

Senast redigerad av en moderator:
Toppen