• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lägga in bilder på sin husbil?

F

F.d. 10627

Guest
Hej!

Hur sjutton lägger jag till bilder på husbilen som många har i sin avatar?

:D

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: Lägga in bilder på sin husbil?

Hej!
Gå in under kontrollpanelen (längst upp till vänster i den blå listen) välj redigera avatar, ladda upp bild från datorn. OBS att det inte går med för stor bild.

Innebär detta att vi inte behöver slå på skärmen efter flugan längre??:D

/Thomas

Senast ändrad:
F

F.d. 10627

Guest

hehe,. jag tänkte mera på "visa min husbil" flugan kommer vara kvar, lita på det

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

I innehållslistan till höger på startsidan, rutan under "HBK forum, hittar du "Min husbil"
Välj där "Hantera min husbil", och följ instruktionerna.
Calle

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Hoppsan, missade detta med Min Husbil och bild där.

Klicka på Min Husbil längst upp i den grå listen. Välj sedan Hantera min Husbil i den blå listen ett stycke ner på sidan. Lägg sedan in modell, årsmodell etc i rutorna. Skriv också gärna ett omdöme hur ni upplever bilen, för- och nackdelar mm. Till sist kan du lägga in upp till sex bilder på ungefär samma sätt som i vanliga inlägg.

Toppen