• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lägenhet

Sonja-Jack

HBK Medlem
Kommun
Kumla
HBK-Nr
3178
Medlemskap
2025
Hej alla Husbilsåkare!

Finn det någon som kan hjälpa oss att finna en lägenhet att hyra, i Januari eller Februari 2012,i en månad,. på Gran canaria Spanien platsen Arguineguin, 1 rum men pentry, så att man kan laga sin egen mat, har sökt med ljus och lykta, men tyvärr inga träffar, hoppas på det nu.snälla kom med massor av tips.

Vänligen Sonja Jack

F

F.d. 25214

Guest
Sv: Lägenhet

Har lämnat bud på en lägenhet i arguineguin återkom om det blir positiv MVH Janne!!

Sonja-Jack

HBK Medlem
Kommun
Kumla
HBK-Nr
3178
Medlemskap
2025

Hej Los Suecos!
Tommy var väl namnet, det var trevligt att få ett svar, ang. lgh. i spanien, hoppas du kan hjälpa oss, vi har goda vänner som hyr lgh. i Arguinneguinn adress:Mira Porto, vi vill ochså bo i Arguinnegunn ursäkta stavningen, eller dess närhet,vi hade tänkt oss ca 1 månad i Februari eller Januari, en lgh. om sovrum 2 bäddar och pentry så man kan laga mat själv, samt toa och dusch. Vår mail adress: sj.leijen@live.se hoppas du hör av dig med ett posetivt svar.
Tack så länge

Sonja-Jack

HBK Medlem
Kommun
Kumla
HBK-Nr
3178
Medlemskap
2025

Hej Janne!

Trevligt att få svar på min önskan, hoppas du kan komma med ett posetivt svar, vi har goda vänner som hyr lgh. i Arguinneguinne förlåt stavningen, adress: Mira Porto, var hos dem förra vintern och storm trivdes. vi och dom har letat, men svårt att hitta något i Januari eller Februari. vi vill ju helst resa i Februari, Vår mail adress: sj.leijen@live,se Hoppas på svar.
Tackar på förhand
Sonja Jack

Toppen