• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lägenhet i Stockholm...

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 4220

Guest
OK, jag gör ett försök med ett "off topic" ämne gällande lägenhet i Stockholm...

Det är så att jag har en dotter, mittemellan 20 och 30, med fast jobb som måste lämna sin andrahandslägenhet siste januari.

Hon är med och söker på flera siter och liknande, men det är tufft.
Så jag tänkte frångå mina principer och slänga ut en fråga här.

Finns det någon som känner till var man kan hitta en liten hyreslägenhet eller rum i Stockholm?
Som helst går att hyra på längre period än ett par månader i stöten...

//Stefan

F

F.d. 25193

Guest
Sv: Lägenhet i Stockholm...

:music-icon:försök hos kjell knutsson i blåsut han har kanske:pdet finns många privata husägare

F

F.d. 13449

Guest

Kolla på blocket !
Blocket är nästan omöjligt om man själv svarar. Sätt istället in en annons med bild så brukar allt lösa sig.
Sen brukar det finnas mer om man tittar lite mer "ocentralt" typ Huddinge o Upplands Väsby.
Lycka till!

F

F.d. 4220

Guest

Ville bara tacka dem som på olika sätt kommit med tips.

Det har nu löst sig och hon har, med tur och skicklighet, på egen hand lyckats få ett förstahandskontrakt.

Stefan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen