Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
EnJag vet inte om det är kompressor eller inte men faktum är att trots felsökning hos Electrolux är temperaturen på kylskåpet oftast mellan 10 - 12 gr. Kan någon ge tips om en åtgärder
Jag vet inte om det är kompressor eller inte men faktum är att trots felsökning hos Electrolux är temperaturen på kylskåpet oftast mellan 10 - 12 gr. Kan någon ge tips om en åtgärder
Ett inte ovanligt problem är att växla bort all värme bakom kylskåpet.
Dometic erbjuder en termostatstyrd kylfläkt som kan hjälpa upp detta problem.
Det finns även andra eftermarknadutrustningar
Helt rätt!Ett inte ovanligt problem är att växla bort all värme bakom kylskåpet.
Jag fick veta detta av en återförsäljare. En sådan åtgärd borde vara standardutrustning. Vet du om Dometic står för denna åtgärdEtt inte ovanligt problem är att växla bort all värme bakom kylskåpet.
Möjligtvis är det standard på bilar som säljs i södra europa men inte i kalla Norden.Jag fick veta detta av en återförsäljare. En sådan åtgärd borde vara standardutrustning. Vet du om Dometic står för denna åtgärd
Läste för ett antal år sedan att näten kan hindra ventilationen med upp till 40% !?
Har man en eller flera fläktar är konstruktionen nog mindre känslig för myggnät och smuts.Jag har hört siffran 50 %. Orsaken är att det blir virvelbildning runt varje tråd i nätet.
Pålle