Ingrid o Pålle
HBK Medlem
Har monterar CBE-fläktar, som startar vid behov.
Pålle
Pålle
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tack för tipset.En massa bra tips om felsökning och reparation kylskåp.
Sorry för den långa länken.
Åke
Skulle kunna vara att det far runt något i slingan som ibland sätter stopp. Det är därför en del ställer skåpet upp och ner ett tag, sedan brukar det funka igen ett tag.Nu krabbar kylen igen. Det funkar ungefär i 48 timmar sedan kyler den inte längre. Var lika dant förra gången vi var ute. Nu har jag temp i kylen som visar 20 grader. Kan det vara termostat eller liknande som kan behöva bytas? Har testat och starta om kylen eller köra på gasol men ingen förändring. Börjar bli lite irriterad på detta strulet så alla tips och trix emottages med stor uppskattning.
/Jocke
Fortsättning på ovanstående fråga, i natt valde jag att köra kylskåpet på gasol istället för 220 och på morgonen var det önskvärd kyla i skåpet. Kan det vara så att när det är riktigt varmt(det är ca 28 grader) så blir det inte tillräckligt kallt med 220 men med gasol? Eller kan det vara så att det var ett himla spring i kylen efter kall ljus lager dagen till ära vilket medfört problem att hålla kylan!?