Göran Öhman
HBK Medlem
Hej på er. Jag har problemet vår kyl/frys som inte vill funger. Någon som har tipps om en reparatör efter Algarve kusten i Portugal. Kylen är en Dometic 8505. Fungerar inte på el, gas eller 12 volt.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vi är ca 45 minuter från Silves.Hej! Var på Algarvekusten befinner du dig? Finns en firma i Silves.
Sanddammaren
Har du en multimeter så du kan mäta om ström kommer fram till kylskåpet?. Lyser lampan inne i kylskåpet?. Hör du om magnetventilen klickar till, Hör du om tändaren låter, Har du kollat säkringen till kylskåpet?..Vad menar du med kunskaper vad det gäller felsökning?
Hej. Jo den tänder och gasen brinner. Har inte någon multimedia med mig. I kylskåpet lyser det som det ska. Givaren i kylskåpet som sitter i flänsraden om den lägger av då gungerar ingenting. Ville veta om någon vet i fall det finns någon reparatörer i närheten av Algarve som ev har en givare.Har du en multimeter så du kan mäta om ström kommer fram till kylskåpet?. Lyser lampan inne i kylskåpet?. Hör du om magnetventilen klickar till, Hör du om tändaren låter, Har du kollat säkringen till kylskåpet?..