• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kurts husvagnar

F

F.d. 2297

Guest
Trots det läge som råder i Linköping ordnade de upp de garantifel som fanns på husbilen vi köpte i höstas ett stort plus till säljaren Nicke Norgren
Elving o Inga- Britt

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 29908

Guest
Sv: Kurts husvagnar

Trots det läge som råder i Linköping ordnade de upp de garantifel som fanns på husbilen vi köpte i höstas ett stort plus till säljaren Nicke Norgren
Elving o Inga- Britt
Garantiåtgärder är väl deras business??, fattar inte det stora i att ngn står för garantiåtgärder när bilen fortfarande har garanti. Eller är det ngt jag missat??

F

F.d. 10627

Guest

Det är ju en skyldighet dom har, att åtgärda garantifel, inget dom ska ha en guldstjärna för.

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Det är ju en skyldighet dom har, att åtgärda garantifel, inget dom ska ha en guldstjärna för.

Det är väl bra att bilen åtgärdas i Linköping istället för att skicka kunden till Ludvika.

Förmodligen vet ni inte att Linköping är under avveckling för Kurts Husvagnar.

F

F.d. 2297

Guest

Det är väl bra att bilen åtgärdas i Linköping istället för att skicka kunden till Ludvika.

Förmodligen vet ni inte att Linköping är under avveckling för Kurts Husvagnar.
Hej igen
Kurts i Linköping är ett eget AB och skall läggas ner den 30/11 enligt säljaren det är inte lätt att få garantirep. av ett företag som inte finns längre därför tyckte jag det var bra att de ordade upp det här innan de slår igen
Elving

S

suneAl

Guest

Har förståelse att Linköpings Bolaget avslutas av "Kurts Husvagnar AB som är Koncernbolag".
När man studerar Boksluten 3 år bakåt så har Linköpings Bolaget gått med stora RÖDA SIFFROR, det går inte att driva ett företag som går back hur länge som helst fast man har en ekonomisk stark ägare.

Här har någon som tycker att det vore trevligt att driva ett företag i denna bransch möjligheten.
Bara att ta kontakt med Kurt i Ludvika.

Häls 571

:mcride::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::spinny::spinny::spinny::spinny:

Toppen