• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kungsbackabor som vill gympa gratis, se hit!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Medlemskap för 2012 i Onsala Gymnastikförening bortskänkes! Först till kvarn gäller...medlemskapet är en vinst jag fick på en löpartävling, kommer inte att kunna använda den, så jag skänker den till någon behövande i Husbilsklubben!

/Ludde

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Kungsbackabor som vill gympa gratis, se hit!

Teddi! Här har du chansen! Du bor ju i närheten och kan behöva lite motion! Börja med LCHF också så blir du en ny människa! Inget större fel på den gamle Teddi, bara lite för mycket av det goda, kanske!

Passa på nu!

Jappe

D

Deleted member 11118

Guest

Nu gjorde du självmål teddi, eftersom Ludde fått det är det så klart damgympa det gäller:twitcy:

T

Teddi

Guest

tror ja inte,,, hon är så duktig så hon klarar av gubbarna också tror ja:D men de e ju de där med strumpor,, nätstrumpor,,kanske inte finns i den storleken,,
osså lyser valkarna igenom:p
men ,,,de e klart.. man stretar emot lite grann,, de ska ju duschas efteråt,,:D

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Ja, gubbarna är inget problem, jag har jobbat 26 år på kommunens mätavdelning som ensam tjej ihop med 7 gubbar på fältsidan, var bara 19 när jag kom dit, så jag vet precis hur jag ska ta dom, vi är ett gott team och jag skulle nog ha stora problem om jag skulle behöva jobba ihop med 7 kärr----r...:cool:, för vi pratar nog inte samma språk :wub::twitcy:

Då är alltså teddi storspekulant på medlemskortet, ja han får säkert finna sig i att det är både kärringar o gubbar på gympapassen Tider Hösten 2012 - Onsala GF - Gymnastik - IdrottOnline Klubb, medlemskapet är värt 700 spänn, de e bara å komma o hämta kortet i Vallda teddi :D

T

Teddi

Guest

oj,,tyvärr kan ja inte hämta priset,,ja håller just på att prova ut en gördel:p

de går dåligt ludde,,ja kommer inte ur den,,framfallet är för stort,,du har inget annat pris?
t.ex,,,ölhävning eller kast med stor stövel??:D

Toppen