• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kungsbacka

Sander

HBK Medlem
Inlägg
800
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
5894
Medlemskap
2024
Klipp från Kungsbackas hemsida:
upload_2019-2-6_10-59-8.png


Är det någon som vet mer om denna plats, position, priser mm. Kollat på google maps men vet inte riktigt var gamla Alle'skolan ligger/låg.
 
F

F.d. 52548

Guest
Denna plats ersätter den gamla.Ock två kronor i timman kostar det.48 för ett dygn.Jag fick inte så mycket information utan jag åker dit i veckan ock tar positioner ock övrigt.
Platsen är väldigt centralt belägen.Men jag återkommer.
 
F

F.d. 52548

Guest
Här positioner. N57 29 18,8 E12 04 19,7. Kungsgatan-Biskopsgatan-Skogsallen.
2 kronor i timman.48 för ett dygn. Max 2 dygn. Det går bra att betala med kort.
Platsen ligger princip i centrum. Ett par minuter till Kungsmässan.Det finns ingen service.
Tre platser som är på längden i förhållande till övrig parkering.Ett par meter mellan varje plats är streckad så man lättare kommer till.
Det finns en husbilsskylt i varje ända. Jag tog några bilder.Men vet inte hur dom läggs in.
Denna plats ersätter den gamla.Så ni som kan bara byter.
Ha de gott.
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
@libbe - Jag har lagt upp platsen i ditt namn. Ändrade Skogsallén till Sjöallén. Det vore bra om du kunde lägga in dina bilder, klicka bara på knappen "Ladda upp en fil/bild" när du skriver ett inlägg. Du får då ange var på din enhet (laptop, mobil, platta) du har lagrat dina bilder.

Kolla platsen här:
PS. Jag lade in ett par Google-bilder så länge, det är dock trevligare med personliga sådana :)
 
Toppen