• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

kungsbacka kommun

T

Teddi

Guest
Denna kommunala ställplats kommer att vara färdig till sommar.Annette Seldens förtjänst.
Jag efterlyser denna medlem som skulle spela hockeyturnering där.Hör av dej.Det finns p-möjligheter utan el.Vill du ha el får du gärna stå hos mej.Tror du kom från falköping.Jag kan fixa koordinater.

Skrivet av min fru.Under överseende av mej själv.Hon får lära mej.Förlåt alla.Ove genom Lisbeth.

F

F.d. 52945

Guest
Sv: kungsbacka kommun

Skrivet av min fru.Under överseende av mej själv.Hon får lära mej.Förlåt alla.Ove genom Lisbeth.

Hej Teddi, vad menar du med denna sista raden????:confused:

Mvh
Pilot

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Läs info om ställplatsen under HBK ställplatsfrågor.

Angående han som ville stå i Kungsbacka under en hockeyturnering, ska han kontakta den arrangerande hockeklubben i Kungsbacka, och de i sin tur ska kontakta Fritid, så kommer de att ordna en tillfällig plats att stå på i anslutning till ishallen.

/Annette

T

Teddi

Guest

hej pilot,,ja menar att hon får lära mej, som,en gammal kontorsråtta:D men nu e ja tillbaka i dom gamla spåren,,om du menar förlåt?? så skäms jag så förbannat,,ja tänker på bosse,,
de går väl an om det handlar om lite oförståelse,men de kunde ju varit värre,,usch,,ja ryser,,men ja har gjort bort mej,,, ja drar isär meningarna, ja punktar inte,, skiter i stor bokstav:) har helt enkelt tummen på fel ställe,,men förhoppningsvis hjärtat på de rätta,, ock hoppas att ja kan prata med er ändå,,ock ja har fått brev som värmer,,ja gillar er helt enkelt:spinny:

ja har en nyhet till,,men ja ber att få återkomma

F

F.d. 10432

Guest

Hej teddi,

det tog ett tag att lära sig läsa Dina texter. Avsaknaden av punkter och stora bokstäver är ovanligt. Efter ett tag lär man sig och om Du nu slutar med Din egen "stil" tror jag att vi är många som blir besvikna. Fortsätt som tidigare, bry Dig inte om invändningarna, de lär sig med tiden.

Björn

F

F.d. 52945

Guest

Hej Teddi!

Jag har inga som helst problem att förstå/läsa vad du skriver..och skriva fel då och då gör väl för tusan alla, mina fingrar slinter minsann på tangenterna de osså så de så!

Titta bara på vad som håller på att hända med våra ungdomar, jag har ett arbete där jag kommunicerar med timanställda ungdomar varje vecka, och deras sms/e-mail konversation är något i hästväg om man får säga så, där saknas både stor bokstav efter punkt och några kommatecken el. frågetecken/utropstecken förekommer mycket sällan, däremot en massa tecken för glad/ledsen o.s.v det är de duktiga på...så det är väl bara att gilla läget och försöka "hänga" på!

Mvh
Pilot

Toppen