• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kroppkakor , Lundegård --16-17

F

F.d. 5098

Guest
Till nästa helg !! kroppkakor, ät hur många du vill , Dans till orkester , paus med kaffe bakelse, dans . Allt för 270 per pers .

Oskarshamnsgänget + Nybro är redan anmälda .
Vill att ni ringer 070-2162805 - 0491-766307 om ni vill ansluta till lundegård , senast Onsdag så vi kan överföra att ni kommer !!

F

F.d. 5098

Guest
Sv: Kroppkakor , Lundegård --16-17

Försöker holl tråden öppem men den får man leta efter varje dag när man kommer hem !!

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 5098

Guest

Sista ckansen att vara med till helgen ,,, Måste anmäla hur monga vi blir !! :mcride::mcride:

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 5098

Guest

Hejsan all 488 st som varit och kollat Kroppkakor LUNDEGÅRD !! SER MYCKET UT I PENGAR !! VAD FÅR JAG FÖR 270KR DENNA HELG !!!!!!!!!!!!!!
Jo parkering , kroppkakor med tillbehör ät så monga du orkar , kaffe bakelse i pausen , dans till levande orkester,

F

F.d. 5098

Guest

Sista chansen innan 1900 !! Det har varit ca. 700 som varit inne och tittat . Efter 1900 . kan ni skriva vad som inte passade er !!!!

Toppen