• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kroksjön

Pensionär

HBK Medlem
Kommun
Österåker
HBK-Nr
3142
Medlemskap
2025
Någon som förstått varför dom stängt stora delar av rastplatsen vid Kroksjön?
Är det campingägaren som blivit förbisedd? Han har väl sina gäster ändå!
Det verkar på mig som det i många fall är just campingägare som bromsar tillkomsten av både gamla och nya ställplatser. Är det månne den vanliga kungliga avundsjukan som ger sig till känna?
Någon påstod att det var ett trafikproblem!!!! I så fall är det väl bara att sänka hastigheten förbi rastplatsen. Jag har skrivit till Transportstyrelsen men ännu inte erhållit något svar.
Parollen måste bli : Öppna opp hela rastplatsen!

T

Teddi

Guest
Sv: Kroksjön

ja kallade detta för hbk-s pulsåder,,så gammal,,så attraktiv,,en träffpunkt många gånger,,ja har funderat lite på att kontakta markägare,,vi skulle faktiskt kunna få den första egna platsen,,
man vet inte förrän man försökt,,det kan vara statlig mark,,men de behöver ju inte försämra förutsättningarna,,
ove,,

Jeepkungen

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
4441
Medlemskap
2025

Efter mycket stora bekymmer med såkallade Irländska asfaltsläggare som återkommit under flera år och svinat ner något oerhört valde Tranemo kommun till slut att stänga stora delar av ytorna vid Kroksjön.
Det är alltså ett kommunalt beslut som är orsaken till stängningen.

F

F.d. 2591

Guest

Men vad jag har hört , så ska den öppnas, men under andra former. vi får se vad som kommer att hända

Vänligen

Stig. B.

Toppen