• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

KROKSJÖN

F

F.d. 11203

Guest
Hej
Äntligen fick vi Norrläningar äran att besöka denna omskrivena Husbilsplats,den uppfyllde alla våra förväntningar med eller utan el,tyvärr inga HBK:are förutom en HUGOBIL men dom gick nog inte ur bilen det dygn vi stog där den 14 juni,däremot träffade vi en bil från Götene med en fin Frankia(jag undrar om han fått sin nya Frankia som han beställt för ett år sedan. vilket fall som helst en fin plats på vägen söderut som vi säkert stannar till vid flera tillfällen.Vi fortsätte mot Frankrike,och om Tyskland är stort med Husbilar,så är nog Frankrike och ställplatser betydligt större i minna ögon sett
mvh Deicer

Kjell Anders

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025
Sv: KROKSJÖN

Hej Deicer!

Den Hugosbil Du såg var vi, synd Du ej kom och knacka på för då kunde vi säkert fått en god pratstund. Kanske Du var där när vi ej var hemma, det vet vi ju ej. Var ute och promenera, cykla och åkte motorcykel de dagar vi var vid kroksjön. Har för mig det regnade vid något tillfälle och då var vi säkert i bilen. Hoppas vi ses en annan gång, var inte rädd för att komma fram och hälsa, vår bil känner de flesta igen.

Vänligen B&K

Lasse W

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025
Sv: KROKSJÖN

Även vi skall försöka hitta denna omtalade "samlingsplats för HBK-are".
Vi skall åka till Danmark i helgen (för hundutställn) och planerar att sova över vid Kroksjön
natten mellan to-fred.
-så spara några fiskar till oss....
Rose-Marie o Lasse

Toppen