• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

kroatien

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
bengt åke

hej bengt åke har du kommit till kroatien ,och har det gott bra, lite nyfiken på resan, med allt vad det innebör, med vägval o vingetter ha en bra semester mvh håkan jag missade dit inlägg med ac problem

Senast ändrad:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: kroatien

Vägen hit var lång och krokig och vi åkte över München, samt hälsade på en bekant i Schliersee och vidare på krokiga vägar förbi Kitzbuln (hur stavas det) samt igenom en tunnel och det hade mörknat och efter tunneln så skulle det vara en ställplats = bör strykas , jag fick backa nästan 1 km med bergvägg på ena sidan och stup på andra sidan och kolsvart var det = inget kul .
Sen åkte vi neråt förbi Lienz in i Slovenien och ner mot Kroatiska gränsen till en ort som heter Kobar och sen gick det nästan över stock och sten och det var tydligen "gamla vägen" men nu är vi på plats för att kika över orten och har guidning här nere så det blir åka runt i en Audi på alla småvägar och kika .
Det är riktigt varmt å gott och inte ett moln på himlen .

När det gäller ac'n så läste jag här på forumet om någon tilläggsförsäkring som kunde ev. täcka sådant , jag har ju caravan med husbil plus samt assistans .

Ni alla får ha det så gott där hemma eller var ni är .

Senast ändrad:
Toppen