• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kroatien-Italien

tommycoach

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
10971
Medlemskap
2025
Hej vänner i cyberrymden
Tänkt åka till Polen på fredag men nu har vi gjort en helomvändning och siktar på sol och värme i Kroatien. Tänkte åka till Pula området. Finns det någon som har tips på fina campingplatser så tar vi gärna emot detta. Vi har aldrig varit där utan bara hört att det skall vara fint. Ser fram emot Er hjälp. Tackar på förhand.

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Planen ligger i att dra ner till Kroatien i början på september 7-8:e Sedan ta båten över till Italien i Dubrovnik och köra genom Italien hem.
Tvååker till Tvååker - Google Maps
Börjar dock tro att det kanske är en för maffig resa om man bara kan avsätta 4-4½ veckas restid. Frågan är om man kanske borde dela upp den på två resor istället.
Frågan är också om det är någon annan som åkt denna rutt eller båten Dubrovnik-Bari ?

LGT45

HBK Medlem
Kommun
Värnamo
HBK-Nr
5048
Medlemskap
2025
Sv: Kroatien-Italien

Kommer just från Bijela Uvala i Porec som jag varmt kan rekommendera,försök få plats i sektion E, plats 88 -110. Populärt, så det kan vara svårt att få plats just där.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    61,4 KB · Visningar: 226
Toppen