• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kroatien idag?

J

Jarn

Guest
Hej, om någon som är i mellan Europa, t.ex. Österrike eller Slovenien och är på väg till norra Kroatien. Tag det lugnt ner o avvakta gärna en dag.

Fick ett SMS från min syster som är på väg till ön Krk. De kom dit igår fm men fick ej köra över bron pga oväder o mycket kraftig storm.
Idag på söndag fm är bron fortfarande stängd och de får inget besked om när den beräknas öppna.

Nu är det kanske inte så många som kan läsa detta när ni är på väg, men kanske det hjälper någon.
Att sitta o vänta i km långa köer är ju inget kul i oväder. Bättre att ta en god schnitzel i Österrike....:)

Aramis

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
2080
Medlemskap
2025
Sv: Kroatien idag?

Har tydligen varit storm länge.Åkte över bron till KRK den 27 maj.Vi har en alkovbil och vi kunde nästan inte hålla oss på vägen.Vi hade tänkt att ta oss till de andra öarna också,men då fick man ta båt och det hade vi aldrig utsatt oss för,så vi stannade på Jesevac camping på södra KRK några dar innan vi tog oss till fastlandet igen.Det va soligt,men man kunde ju inte bada.
Häls.Aramis

Toppen