• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kristinehamn Camping.

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Var inne på SVT-play och kollade uppdrag granskning.
Ingen dum ide att köpa camping av kommunen för 5 mille,
sen skita i att betala ock bara inkassera kulorna. Kommunen
betalar även driften ström sophantering ja allt. Häggen i kalla Umeå -30

F

F.d. 29925

Guest
Sv: Kristinehamn Camping.

Verkar faktiskt som om Campingägare är ett sällsynt girigt släkte.

(för övrigt tror jag att kommunen kommer att bli tvingade till en ny upphandling)

F

F.d. 50239

Guest

Hej

Och sen har samma Campingägare mage att stämma Kommunen för att man har en ställplats i gästhamnen. Han kallar det för att kommunen konkurrerar med campingen. :msn_angry:[/quot

Bojkotta denna campingägare som även har Sommarviks Camping i Årjäng och Eda camping.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Ojjj er det han! Årjäng var et stort kupp, han overtok for en billig penge den komunale campingen og avvirket skogen for et noe større beløp enn det han hadde gitt for hele anlegget - dvs. han fikk i praksis betalt for å overta. Kjenner ikke til detaljene rundt overtagelsen i Eda, men han kom bra ut av den handelen også. Forsøkte å presse andre Campinger i Dalsland inn i SCR og har og forsøkt å styre prisingen hos de andre - personlig holder jeg meg langt unna de plassene han har. Hadde svært mange døgn på campingplasser i Dalsland de siste årene før jeg kjøpte meg et sted i området og snakket med mange eiere av mindre campinger, ingen nemnt ingen glemt.

Toppen