Bra trots en del problem.
Farmor Anita och jag vill framföra ett stort tack till alla,som ställde upp när vi av oförståliga anledningar inte kunde vara på Schäferhund Klubben i Stehag. Detta trots att vi hade ett avtal med klubben.
Ett särskilt varmt tack till våra medarrangörer Ulla och Lasse Larsson, Ulla och Preben Keldebäk, vilka goa människor. Bara man tänker på dem blir man varm i hela kroppen.
Vi vill även tacka Perstorps kommun, som med några timmars varsel ställde upp. Det var den tid vi hade på oss att skaffa en ny plats.
Nu efteråt kan vi väl erkänna att det var något nervöst, men det kom att fungera.
Perstorp kommuns skolchef och rektor Karin, de fixade snabbt med, att underrätta räddningstjänsten, polisen,larmföretaget och vaktmästare i kommunen, så att vi fick tillträde till lokalerna. Det var en stor lättnad när Ulla Larsson kom och berättade att allt var klart med Oderljunga skola.
Under de timmar vi hade på oss att hitta en ny plats engagerades många personer i vårt dilemma.
Vinslövs Fritids Center Rolf Tapper med med halva Vinslövs befolkning.
Ordföranden i Perstorps Ridklubb Jörgen.
ICA Hjärtat i Perstorp som såg till att det blev varma bullar till frukostarna.
Anne Dorthe och Ola Malmberg, som vi fick övernatta hos och deras hjälp med söka efter en lämplig plats.
Jens Malmberg och hans chef på FVA i Vanneberga Krister Andersson.
Susanne (Ragge), Carina Ollén
Till ovan nämnda och alla andra, som ställde upp för oss, vill vi framför ett stort varmt tack.
Vidare vill vi framföra ett tack till alla deltagarna på kräftskivan som inte hade fungerat så som det gjorde.
Det är helt otroligt vilket engagemang och kamratskap det finns i denna klubben. Det var många som kom och erbjöd sig att hjälpa till, vilket värmde.
Själv var jag inte till mycket hjälp eftersom jag blev sjuk på torsdags morgonen och måste uppsöka sjukhus.
Än en gång ett varmt tack till alla.
Bo 369