• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kräftparty

F

F.d. 52994

Guest
Ikväll blir det ett Kräftparty och en avskedsfest med grannarna inför den stundande färden ner till Spanien. Kylan börjar göra sig påmind på kvällarna.
:msn_hot::msn_hot::msn_hot:

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Kräftparty

Hej Curtan.
Ska Ni ligga på campningen i Töre.?
Vi låg där 2009 när vi var på väg till Nordkap,(nere vid grillplatsen.)
Det var en fin plats,men tyverr blåste det till när vi var ute och cyklade, så
vår markis hamnade på husbilstaket.Trots att det var förankrat med stormlinor i marken.
Har du varit vid den gula bojen?

Känner du till camp4you i Pite.??

MVH
Vidhem

Kallax

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
524
Medlemskap
2026

Hej Curt.
Vi syns i Töre, hoppas du har tid att prata Spanien,för vi åker iväg efter träffen.Jag bjuder på en kall öl.

F

F.d. 52994

Guest

Hej Vidhem. Jag känner mycket väl till Camp4You, en av våra medlemmar är säljare där. Vi kommer att ha Surströmmingsfest på Töre Camping, kom du oxå

Hej Kallax. Jag ser fram mot ölen. Jag kommer oxå att börja rulla söderut direkt efter träffen. Vi får diskutera detta över ölen :D

F

F.d. 29841

Guest

Hej igen
Såg att camp4you har en Nordic 635 till salu,vi ska byta vår 635:a till en nyare årsmodell.
Men kollar på mässa först.

/vidhem

Toppen