• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kostnad för Grönt Kort

Pilote388

FD HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
14676
Medlemskap
2023
Hej
Jag beställde grönt kort ( Folksam )inför stundande Europaresa och blev förvånad när kortet kom tillsammans med ett inbetalningskort på 200 kr.
Jag ringde och protesterade och jag slapp avgiften. Detta är ett tips på hur ni kan spara 200 kr
P.S Har ni problem att lasta cyklar har Smarta cykeltillbehör vikbara trampor som passar till de flesta cyklar.

Hälsningar

Sven-Åke

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Kostnad för Grönt Kort

Jag slapp avgiften genom att säga att jag skulle byta bolag hellre än att betala 200 kr för ett grönt kort. Oförskämt av Folksam att behandla sina kunder på det viset. Det blir inga bra vibbar och goodwill av sådant beteende!

Jappe

Lasse N

FD HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
2634
Medlemskap
2022

Beställ gröna kortet via nätet så är det gratis.
Lasse

Bettan o Bertil

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
8979
Medlemskap
2025

Jag beställde grönt kort av LF för någon månad sedan och det var utan kostnad. Däremot fick jag betala nästan 2000 kr för att förlänga reseförsäkringen till 75 dagar. Fortfarande blir försäkringen i alla fall billigare än med Folksam.

Toppen