• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Konverter/inverter från Biltema

F

F.d. 30288

Guest
Jag har blivit erbjuden att köpa en sån här konvertera för 800kr. Är det ett bra eller dåligt köp? Användningsområde: hårtork, telefonladdning eventuellt kaffebryggare.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    717,6 KB · Visningar: 5

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025
Sv: Konverter/inverter från Biltema

Den har modifierad sinusvåg och är inte lämplig för elektronik.
Hårtork OK men jag tror den har för lite effekt för en kaffebryggare som brukar vara på 1200 W har jag för mig, kolla först.

F

F.d. 30064

Guest
Sv: Konverter/inverter från Biltema

Hej
Vår första var från Biltema, klarade ej hårtork, motorn i konvertern brann efter 1år under pga körning. Började ryka o lukta bränt o vi hann stanna o få ut den innan ngt katastrofalt hände. Nu har vi en ren sinus konverter på 3500w, och den tar allt vi behöver ladda inkl. vanlig hårtork. Personligen tror jag nog att det är värt att lägga lite mer pengar. Vår köpte vi på E-bay.

//Sylvia

Toppen