• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kontraktet påskrivet

F

F.d. 18017

Guest
Nu har jag signerat kontraktet på en Adria Compact SL 2012 med 2.3L 150hk.

Så nu är det dags att börja se över alla övriga saker man behöver.
Stolar bord och så vidare.

En fundering jag har är hur aktiv Husbilsklubben är. Finns det någon lista på vad man egentligen får som betalande medlem?
Medlemsförmånerna är ju i forum som inte kan ses innan man är medlem vad det verkar och då är det ju lite svårare att ta ställning om det är värt medlemsskapet.

Så kan någon ge ett tips om sida där evenemang som anordnas finns och så vidare så vore det toppen.

F

F.d. 18017

Guest
Sv: Kontraktet påskrivet

iofs men inte ska man väl behöva betala innan man kan se en plan för om klubben ens är aktiv? Jag köper inget annat i livet utan att veta vad jag får så för mig är det nog naturligt att man först vet sen betalar inte tvärt om.

F

F.d. 16416

Guest

Hoppas du fått med allt i kontraktet på din nya husbil, som jag lyckönskar dej till. Kan nog nästan gå ed på att du får något att klaga på efter en tid.
Livet är chansningar, men man kan ju minimera risken genom att inte våga något.
Du har visat att du vågar, att skriva på ett kontrakt på en ny husbil!
Gör vad du känner för inget annat, man får aldrig garantier på att varje krona eller hundring är rätt satsad.

Roadglider

F

F.d. 53078

Guest

Jag blev medlem för att jag tycker att denna webbsidan är bra,och belastar den en del så jag tycker att man skall betala för sig. Sidan innebär en massa hårt jobb. Sedan om jag har någon nytta av själva klubben här där jag bor det har ingen betydelse.

F

F.d. 52943

Guest

iofs men inte ska man väl behöva betala innan man kan se en plan för om klubben ens är aktiv? Jag köper inget annat i livet utan att veta vad jag får så för mig är det nog naturligt att man först vet sen betalar inte tvärt om.

Klubben är rätt aktiv. Det arrangeras till exempel 10 st husbilsträffar från och med nu till och med 31/12-11. Under sommarsäsongen blir det åtskilligt flera.

Bara ställplatsfilerna till navigatorn är värda hundralappen många gånger om.

Kunskapsbanken här är enorm >6000 aktiva medlemmar och ytterligare ett stort antal intresserade, som också hjälper till att besvara frågor. De flesta frågor får relevanta svar relativt omgående.

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025

Hej
Ungefär 0,002% av köpeskilnaden.
/Vidhem

Eller en biobiljett och lite godis. Svårt se filmen först innan man köper biljetten *ler*

När jag gick med som medlem för ett år sedan tyckte jag att det här fantastiska forumet där man kan ställa frågor och läsa mycket matnyttigt och söka bland äldre inlägg, var värt medlemspengarna. Allt det andra har bara varit bonus.

Toppen