• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Konstiga tecken i slutet p[ alfabetet

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2025
Skulle g;ra ett inl'gg ock texten blir som f;ljer, varf;r,

Vi skulle ocks[ vilja [ka mer p[ vintern, jag brukar sitta och titta p[ klubbens st'llplatser som 'r anv'ndbara p[ vintern i en radie av 25 / 30 mil, finns en hel del anv'ndbart d'r,:msn_wink:
Tiden 'r f;r knapp och Tyv'rr jobbar frun i huset s[ vi kommer alldrig iv'g, trots att husbilen st[r bara 10 meter fr[n mig nu n'r jag sitter och skriver,
Lycka till och njut av husbilen 'ven p[ vintern,:msn_highfive:
Lennart

Hoppas det g[r att l'sa f;r helt pl;tslgt sp;kar mitt tangent bord, n'r jag skriver bokst'ver med prickar ;ver blir det bara konstiga tecken, :msn_angry::msn_angry:,
Blir f;ljande om jag skriver de tre sista i alfabetet i f;ljd [ ' ;

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2025
Sv: Konstiga tecken i slutet p[ alfabetet

Nu 'r jag 'nnu mera f;rbrylad :quest::quest::quest:

det 'r bara n'r jag skriver inl'gg p[ husbilsklubben :quest::quest::quest:

Så här blir det när jag skriver ett vanligt dokument, klipper och klistrar in,
Vad är det med å, ä , ö när jag gör inlägg?
Någon som kan hjälpa mig?,
Lennart

F

F.d. 11883

Guest

Först trodde jag att du lyckats få US tangentuppsättning på tangentbordet. Man kan få det om man trycker alt + vänstershift. Men du säger att det är normalt i andra program. Det är lite skumt.

Testa först alt + vänstershift, funkar inte det så undrar jag du har för browser?

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2025

Helt rätt där satt det, :msn_fingerscrossed:
Alt+ Shift sedan var ordningen återställd, måste ha kommit åt dessa tangenter av misstag,
Stort tack för hjälpen:spinny:
Lennart

Ps undrar varför det bara uppträde när jag skrev inlägg på HUsbilsklubben, ä skit i de nu fungerar det och jag är jätte glad Ds

Toppen