• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kompensation

Fam Grönberg

HBK Medlem
Kommun
Tingsryd
HBK-Nr
6393
Medlemskap
2024
Jag är väldigt besviken på husbilstillverkaren,man köper en bil för väldigt mycket pengar
och får ett rent helvete med alla fel och brister men kompensera kunden vill dom inte.
Då blir man glad när man får ett presentkort från firman där man köpt skrotet,så en del försöker i alla fall .Jag tycker att tillverkarna skulle ta större ansvar för det dom säljer.
Nu ska vi ut och åka med vår fina husbil.

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Kompensation

Hej
Allt verkar ju vara bra, så vitt jag kan se det, med din HB.
/Vidhem

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Vi har också en Eura som det va en del fel på som ny.

Fabriken ställde upp till 100% och Kurts Husvagnar också.
Summan av det hela är ändå helnöjd.

F

F.d. 5322

Guest

Sunlighten vi köpte av Codat har vi inte hittat det minsta fel på än - mer än att det är taskig mottagning på radion och för stora cigguttag. Det sistnämnda verkar vara standard på Fiat(?)
Firman ställer upp till 100% vad det gäller allmänna frågor av en novis.
Det visar att de tar ansvar även när det inte är några fel.
En eloge till den typen av firmor!

//Lg

Fam Grönberg

HBK Medlem
Kommun
Tingsryd
HBK-Nr
6393
Medlemskap
2024

Vi har också fått alla fel fixade men det har varit väldigt mycket slarvfel från fabriken pågått nu i två år.Vad det gäller service från verkstan har det varit bra.NU verkar det som att det har blivit bra varit ute två helger utan problem.va jag menar med kompension är att jag inte fått den kvalité som jag betalat för.

goldfinger

HBK Medlem
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6001
Medlemskap
2026

Sunlighten vi köpte av Codat har vi inte hittat det minsta fel på än - mer än att det är taskig mottagning på radion och för stora cigguttag. Det sistnämnda verkar vara standard på Fiat(?)
Firman ställer upp till 100% vad det gäller allmänna frågor av en novis.
Det visar att de tar ansvar även när det inte är några fel.
En eloge till den typen av firmor!

//Lg

Hoppas att dom är tillmötesgående också när dina krav/deras ansvar, börjar att bli en kostnad för CODAT. Min erfarenhet från en enskild säljare är att han utnyttjar kundens eventuella okunskap, men han åtgärdar anmärkningar som han inte kan bortförklara, samtidigt som han låter kunden utstå hans beklagande över att CODAT förlorar pengar och att det för deras del är en dålig affär. Det är negativt för ett företag att dom har en dålig representant som ger dålig renommé. Lycka till med er fina husbil.:)

Toppen