• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kompakt husbil med våningssäng, tips?

F

F.d. 25406

Guest
Hej,
Vi är ute efter en kompakt (<6m och helst smal runt 2-2.2m bred) husbil för 4 personer, varav 2 ligger i en våningssäng, är det någon som har tips på en model?
(obs! WC och kök måste finnas)

/Ove

F

F.d. 50036

Guest
Sv: Kompakt husbil med våningssäng, tips?

Har inget tips på model men kolla blocket hela tiden. Plötsligt finns den bara där! Din pärla! När vi letade vår första husbil satt jag i tre år och kollade, hoppas du hittar din snabbare.

Lycka till Torbjörn :) :) :)

F

F.d. 25406

Guest

Ja det var många intressanta bilar, är det någon som någon erfarenhet av någon av dessa kompakt bilar (eller liknande)?
Jag är ute efter en begagnad (runt 300 tkr) och börjat att titta i blocket, finns det andra bra sidor t ex tyska?

/Ove

F

F.d. 25142

Guest

Hej Scattman!
Min kompis, Gunilla, har en väldigt smart och rymlig liten husbil som har det du söker. Den är till salu för Gunilla har hittat sin stora kärlek och nu har de en stor husbil. Skynda dig att ta kontakt med henne om du är intresserad för snart sticker de till Sicilien över vintern. Husbilen har stått i två år nu tror jag utan att hon använt den, men nu säljer hon. Kolla här:
Rymlig och lättkörd husbil | Älvsborg | Blocket

Lycka till med husbilsköpet!

Toppen