• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kommun grupp

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Kanske vore det en lösning att HBK startade en grupp innom klubben som skulle arbeta med kommunerna för framtida lösningar för husbilar och fixa ställplatser.
Förklara vad vi vill ha förslag på vad det får kosta.
Kanske ett utskick till kommunerna med information vad vi vill vara inbjudna till kommunen för en sittning där man drog upp riktlinjer vad kan vi göra tillsamans.
In med HB på campingarna löser inga problem det tyder på panik i kommunerna.Vad skulle campingarna och kommunenerna göra åt en invation med husbilar mitt i sommaren?
Kanske skulle vi åka till en kommun i sommar ett stort antal och se hur kommunen hanterde detta över en helg kanske 500 hb.
Vart åker vi i helgen på forummet.
Har man råd med en HB borde man ha råd att handla.
Många äldre båtägare byter till HB bilarna kommer att öka båtarna minskar.
vänligen
Ridar:music-icon:2179
Jag missade att det redan bildats en kommungrupp men ta mitt inlägg som ett förslag.
Lycka till med ert arbete.
Vänligen 2179

Senast ändrad:

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Senast ändrad: