• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kommer Inget vatten till kranarna

Glock

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
34770
Medlemskap
2025
Helt plötsligt blev det dåligt tryck i kranarna o spolningen på toa.
Kolla säkring vatten pump OK, kollat dränkpumpen i vattentanken. Den surrar när man öppnar en kran men känns inte som den suger vatten. Ibland blir när man öppnade kranen svagt stråle sen upphörde det. Var ute på promenad två timmar och kom till husbilen. Testade kranarna pumpen surrar men kommer inget vatten i kranen.
( vatten i tanken, kollat runt inget läckage vad jag kan se.) vad tror ni hänt? Ngt att göra?
Ute på en påsktrip så får köra lite manuellt med vattnet.
Köpte husbilen ny och den blir två år i Juni. Kommer kontakta husbils firman, men nog kanske ngt tips. Inte direkt nära till min husbils firma.

Toppen