• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kommer ej in på husbilsplatser trots betald medlemsavgift?

F

F.d. 4220

Guest
Så fort din betalning registrerats, så kommer du åt den. Det sker inte direkt, tyvärr, utan när vi fått bekräftelsen från banken. Så var det nyss, så kommer du åt den i början av veckan. Det sker manuellt, så jag kan inte lova exakt dag.
 
F

F.d. 32985

Guest
Välkommen till Husbilsklubben.se!
Du står fortfarande som HBK intresserad och detta beror på att det tar ett par dagar innan betalningen kan ses. Så fort betalningen registrerats så märker du du detta b la att du står som HBK medlem och då har du full access i forumet och kan också ta del av husbilsplatserna.

Tvåa på bollen, men bättre dubbel info än ingen.
 

suned

HBK Medlem
Inlägg
347
Kommun
Falun
HBK-Nr
27248
Medlemskap
2024
hej, jag har samma problem står en massa som jag inte begriper, betalning är gammal så det kan va nåt annat strul
 
F

F.d. 4220

Guest
@suned Tillåter du webbäsare att spara kakor (cookies).
Har man stängt av det (privat läge) så fungerar inte kopplingen mellan sidorna.

testa med en annan webbläsare och se till att du tillåter cookies och att den får använda platsinformation.
 
Toppen