• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

kommande vinter

T

Teddi

Guest
vi åker till spanien i 3 månader nyblivna pensionärer..från början meningen med husbilen. men ja ligger för dåligt i denna för så lång tid. alldeles för trångt. har fått tag på ett radhus med 2 våningar plus takterass med panoramautsikt över alla håll.med solstolar-grill.m.m. etthundratal meter till stranden. 2sovrumbl..annat. 4000 spänn i månaden.2000 på man.billigare än camping. finns de någon annan här med den hemska:)tanken att lämna sverige utan husbil så kan ni känna er hjärtligt välkomna. ett par..man får ha hund med.själva åker vi med personbil ner o har då en bil för utflykter till bl.annat gibraltar-malaga o upp i bergen. flyger ni ner i så fall hämtar ja er på alicante flygplats. nov-dec-januari e de som gäller. ta en funderare på detta om ni har intresse. skulle vara jättekul..

hälsningar från spanska teddi:D

ps..air berlin tar med hund på ett bra sätt från landvetter. norwegan likaså från arlanda..

fortsätt nu o njut av de fina vädret.

inhägnad trädgård. perfekt för hundarna,,.

oj..ja söker någon som kanske har intresse av att tillbringa 3 månader i torreveija i detta radhus. tillsammans med oss. med div. utflykter o.s.v. nu kan ja inte uttrycka mej tydligare..

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55464

Guest
Sv: kommande vinter

Jag fattar precis, synd bara att min tant jobbar. Det kunde bli en spännande
upplevelse annars.
Det är kass att ha en för ung fru, när det kommer erbjudande som detta :(

Senast redigerad av en moderator:
T

Teddi

Guest
Sv: kommande vinter

Jag fattar precis, synd bara att min tant jobbar. Det kunde bli en spännande
upplevelse annars.
Det är kass att ha en för ung fru, när det kommer erbjudande som detta :(

hallå gubben..de e inte kass att ha en ung fru..istället kan du vara hemma o ta hand om #lammköttet# så får ja se va ja ska göra med min gamla #entrecote# vi har ju utomhusgrill:D

hälsn grillmästaren:D

Toppen