• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kom verkligheten i fatt dom?

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Sv: Kom verkligheten i fatt dom?

Jo jag får tacka för "tacket" där var en av ca: 200 (nu Ca: 225) som fattade vinken.
Om dom som bara kollat & har ont i magen eller (jag vill inte skriva) har andra problem & inte har någon mening, vad är problemet!?
Mvh. "Ps" SKRIV!"Ds"

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Kanon ännu en som är på hugget!
Jag begär inte att alla har tillgång till internet, m. där står mycket upplysande för bl.a. oss skattebetalare!
Mvh. " Ps"jag menar inget illa m. det skadar inte att alla veta vad som sker! "Ds"

Senast ändrad:

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Nu Spårar "Jag " ur Varför far så många söder ut & "SPENDERAR" en massa Svenska pengar utomlands som inte kommer vårt samhälle till nytta?
Vem & vad är problemet hos vem?
Visst njuter "dom " utomlands vid tjänlig väderlek, m.vad jag vet så när det krisar till sej (ålder) då är Sverige bra!?
Rätta mej om jag har fel!
Mvh. "Ps" jag spårade ur "Ds"

Ursäkta om jag varit för naiv!
Jag jobbar på fallet!
mvh. "Ps här "Ds" Chefen godkände utan att kunna reglerna - Omkretsen - Sydsvenskan-Nyheter Dygnet Runt
Lycka till!

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Om jag inte har blivit senil också så är det väl din tråd... Spåra bäst du vill:mcride:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Det finns tillfällen där sanningen döljs mellan radera! "Döljs" är nog fel ord". "Finns" är nog ett bättre ordval!

Jappe

Toppen