• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Kom igen nu chat-kompisar!

H

hianders

Guest
Timmen är sen och så är jag med den! Skall gå upp kl halv fem imorgon bitti så det är snart läggdax! Ska vi chatta en stund innan dess?

Inger/fru hianders
:santa-3-icon:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Kom igen nu chat-kompisar!

Sorry jag gick ut för sent på chatten hade gärna pratat bort en stund med dej men det går väl fler tåg.
Nu ska jag snart koja så vi hörs.
MVH Gunilla

Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2026

Vilken tid är bästa chattid? Vid symbolen för chat står 19.00, är det några som är inne då? Jag har chattat en hel del men nu är där ganska dött. Hälsningar Anne-Louise 826

H

hianders

Guest

Jag tror nog att man kan ändra den tiden till 20 eftersom i regel kvällsysslorna är färdiga då! Eller vad säger ni andra som brukar vara inne i chat-rummet?
fru hianders/Inger

F

F.d. 55287

Guest

Låter som en bra tid, 20-tiden. Kl 19 har varit lite tidigt för mig.
Sen är det ju ens arbetstider som styr en del.
Hoppas vi ses på chatten snart.
Leena

L

Lelle_22

Guest

Hej chattare!

Jag brukar gå in i chatrummet lite då och då under en kväll. Ett litet "ping" och jag får se mitt ensamma nickname i närvaroförteckningen - går ur och sitter och chattar med mig själv framför PC:n istället.

Lelle_22

F

F.d. 4811

Guest

Ja det här med chaten går i vågor. Ikväll var det typ bara Pettsson o vi på cahaten. Slutade med att vi loggade in på Skype och det var ju häfigt. De bor i Dalarna o vi i Linköping. Pratade ett bra tag, kul att se varandra! Nu är det så att vi känner varandra sen tidigare men det vore kul om fler tog efter!
Det är ju faktiskt kul at se vem man pratar med:wub:

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej hopp,.
Håller me...nst bara vi på chatten igår....:) men nu är vi fast i skype..tack vare roger & stina...superkul...så nu har vi båda varsin skypeadress...bara att börja snacka...

kram roger & stina tack för igårkväll det var så trevligt såå..
kram lotta & stefan

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Hallå chattkompisar!

Lite dålig fart på chatten - kom igen.

Marie:yes:

Frank Ekman

HBK Medlem
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024

Kan tydligen behövas en påminnelse ibland.

Var riktigt många inne på chatten ikväll.
/ Yvonne

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Stämmer - tiden ändrades för att försöka få med flera chattare men så har inte blivit fallet - synd. Hoppas på bättre tider - men kanske inte lika många sitter vid sina datorer nu framåt vår- och sommarkvällarna.

Igår kväll hade vi i alla fall en trevlig pratstund på chatten - det kom in sju - åtta stycken.

Marie:yes:

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Jag tittade in för att se hur det var där igår kväll, och det var några till vid 22-tiden
Praktiskt om det inte är så många när man är ovan, men helt klart trevligt att titta in och byta några ord.
Som otränad i chattandet kommer frågor o svar lite sent, men tror att de som är inne där har överseende med det.

Återkommer dit :)

Toppen