Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Kom på en annan fråga.....hur är det med kolgrillandet ute i Europa? Läste nånstans att det inte var populärt! El kanske det är bäst med en Cadac?
Tror jag häller vatten i grillen och slänger. Sen blir det en evig rengöring!det är klart smidigare med en gasolgrill då kan man stanna utefter vägen grilla något gott och sen när man ätit och fikat färdigt bara att lasta in i bilen igen för den har kallnat ! hur gör du med kolen ?
Tack för tips!Det finns MASSOR av olika gasolgrillar till alla grillbehov. Själv föredrar jag infragrillen som värmer uppifrån, droppskål med folie i botten. Två-tre kokplattor på ovansidan till sås, potatis eller diskvatten.
Minsta möjliga rengöring, kall på utsidan och resten av grillen svalnar på en kvart. Packad är den stor som en liten resväska:
Visa bilaga 221337
Har oxå en, blev så besviken att den inte funkade på spisen men tror det beror på att jag bara kört 2 skivor och då smitér värmen ut åt sidorna, ska ge den en chans till
Jag hade också en sådan. Till större saker som skulle vara welldone tyckte jag den fungerade bra. Däremot fick jag inte till det med t ex en fin oxbiff som jag ville få bra yta men högst medium inuti. Gallret kommer antingen så högt att biffen tar i mot lågorna eller för långt ifrån för att få rejäl grillyta snabbt nog.Det finns MASSOR av olika gasolgrillar till alla grillbehov. Själv föredrar jag infragrillen som värmer uppifrån, droppskål med folie i botten. Två-tre kokplattor på ovansidan till sås, potatis eller diskvatten.
Minsta möjliga rengöring, kall på utsidan och resten av grillen svalnar på en kvart. Packad är den stor som en liten resväska:
Visa bilaga 221337
HejKom på en annan fråga.....hur är det med kolgrillandet ute i Europa? Läste nånstans att det inte var populärt! El kanske det är bäst med en Cadac?
HejGör nog precis som du, men man läser ju så mycket om osande klagomål med kol! Tror jag grillar 2 ggr på en 2-veckors resa. Tack för ditt svar!