• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Knivsta motor

Lekeberg

FD HBK Medlem
Inlägg
60
Kommun
Lekeberg
HBK-Nr
24308
Medlemskap
2021
Hej är det någon som har erfarenhet av Knivsta motor? De vill ha förskott på en husbil inför köp, tycker det borde räcka att man skriver kontrakt på bilen. Tacksam för alla synpunkter både positiva och negativa.
Med vänlig hälsning, Håkan
 

peter nilsson

HBK Medlem
Inlägg
1.557
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2024
Sv: Knivsta motor

Tänk om firman går i konkurs. Då försvinner dina pengar. Hände flera när Östgöta camping gick i konkurs ( stor firma). Jag skulle vända mig till någon annan.
Lycka till
 

inger47

HBK Medlem
Inlägg
304
Kommun
Vimmerby
HBK-Nr
22701
Medlemskap
2024
Sv: Knivsta motor

skulle titta på en husbil där...frågade om den såg bra ut,o det gjorde den sa dom....åkte dit och fick se att den var brännskadad,men det sa dom inget om...jag skulle få laga det själv,det var en försäkringssak ...och!!!!!!!!!!!inget att lita på......
 

lenmar

HBK Medlem
Inlägg
1.315
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2024
Sv: Knivsta motor

Vid förskott ska du begära en ovillkorlig eller villkorlig bankgaranti som leverantören alltid ska betala. Går de inte med på detta ingen affär.
Hälsn
Lennart
 

Olle&Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
162
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
22098
Medlemskap
2021
Gammal tråd men kan bara säja att Knivsta Motor varit helt suveräna. Köpte våran nya Knaus 900 Eb där i December -17 och som vanligt verkar inte tillverkaren göra klart bilen innan dom skickar den till återförsäljaren. Men med lite div. fel på bilen så har dom fixat till alla fel utan några som helst problem.
 
Toppen