• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Knaus Sky I

alfan

HBK Medlem
Kommun
Vålberg
HBK-Nr
3117
Medlemskap
2025
Är det någon i klubben eller annan som köpt den nya
Knausen skulle i så fall gärna vilja komma i kontakt
med denna.

Kronvall

HBK Medlem
Kommun
Blentarp-Sjöbo
HBK-Nr
11335
Medlemskap
2025
Sv: Knaus Sky I

Jag skulle också vara intresserad av att ta del av någons erfarenhet av husbilen.
Jag och frugan har till 99% bestämt oss för en 700 leg. Vi ska dock kolla på likvärdiga bilar på Elmia, lättare att jämföra när bilarna finns på samma ställe.

FLOWER

HBK Medlem
Kommun
Falun
HBK-Nr
9924
Medlemskap
2025

Hejsan.
Har en Sky ti 700 Meg 2012 uttagen i mars.Har åkt 950 mil i sommar. Vad är det ni vill veta?

Kronvall

HBK Medlem
Kommun
Blentarp-Sjöbo
HBK-Nr
11335
Medlemskap
2025

Det är Sky I som vi är intresserade av, men det är kanske i grunden samma utrustning som ingår.

Är du nöjd med bilen?
Grundutförandet av husbilarna är ju ganska avskalade, är det några tillval som du ångrar att du inte valde eller kanske något onödigt tillval?

FLOWER

HBK Medlem
Kommun
Falun
HBK-Nr
9924
Medlemskap
2025

Oj då observerade inte att det gällde den integrerade modellen.
Har nog det mesta som finns att beställa till den,men saknar tex att det inte finns en köksfläkt.Tycker väl att kvaliten är sådär,har haft en Adria tidigare och den upplevde jag som bättre kvalitet.

F

F.d. 2017

Guest

Ja vi köpte en september 2012 och har bytt bort den mot en Kabe pga av 119 fel på 1,5 år och 4 månaders verkstadsbesök.
Sonja
tel 0736 550 491

Toppen