• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Klubbmärken

F

F.d. 6130

Guest
Vi var en sväng i Ullared (Ge-kås) förra helgen, mötte väl en hundratal husbilar.
Men till min förvåning så var det ingen som va med i Husbilsklubben??
Är det så att våra medlemmar inte har satt upp sina dekaler än?:confused:

F

F.d. 24280

Guest
Sv: Klubbmärken

Hej!
Om det var hundratals som du möte,så fanns det säkert några från kluben.Men som vanligt är folk blyga och rädda att någon skall komma fram och börjar prata,så darför sätter dom inte sinna dekaler på bilar.Vore lustigt annars att man inte träffar på nån.Men måste säga att jag har inte heller satt dekaler,fast å andra sidan så hindrar inte det mig att komma fram ändå och börjar snacka.Vad spellar det får roll om man är i kluben eller inte för att börja snacka.Vi har ju gemensama nämnare som förbinder oss "husbilen":twitcy: :twitcy:

B

brell51

Guest

Hej! Mike71.En av dom du mötte var nog vi,har inte satt på våran Vet inte var å kanske lite stor e väl inte så förtjust i klisterlappar. Funderar på att klistra den på en plexibit som jag kan lägga på instrumentpanelen? Visst skall man visa att man e me i klubben.Hälsningar Kjell å Ann-Marie

F

F.d. 3088

Guest

Min sitter till höger om alkovfönstret passade perfekt:yes:

F

F.d. 11858

Guest

Hej
Vi ska fara ut i europa på torsdag, så då åker våra klubbmärken på! Då har vi ju TVÅ saker gemensamt-HBK och husbil. Jag har haft fullt upp på 45:an att försöka se något märke på husbilarna men hittills inget napp!! Hoppas det blir ändring nu- upp med lapparna, det är ju en kul grej!!
Vink på er/Anneli

F

F.d. 4575

Guest

Jag satte på mina dekaler till midsommar, både fram och bak, så nu syns det att man är medlem i Husbilsklubben. Det är mycket positivt, det kommer folk och frågar om klubben, på så sätt träffar man nya människor

F

F.d. 6238

Guest

Skall sätta upp märkerna men funderar på var och hur dom skall sitta.

Ibland är det inte så bra att man gör "Reklam" för då vet ju folk att man inte är hemma och då är det fritt fram för inbrott i bostaden.
Hls nr 35.
:confused:

Country

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
286
Medlemskap
2025

Hej på er alla!

vi har då satt upp vårat märke, fast vi tycker nog att man inte ska ha nummret med, det är inte bra, (som en annan skrev ) tjuvarna ser ju att man är ute o reser..

Men vi har ej sett någon annan från husbilsklubben se, när vi är ute och åker, eller när vi ligger still på "våran" camping i Norberg, för det är ju många husbil som kommer dit ibland
men ingen " bekant" medlem , synd, men hälsa gärna på oss om ni ligger där, föresten så ingår fiske i campingavgiften, ni som gillar att fiska:yes: sen har ni ju Elsa Anderssons kondis i Norberg, vida känt..MM

Hälsningar

Country och Maken;)

Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest

Hej Gunnar.
Jag är medveten om detta och att man kan kolla genom Vägverket med sms.

Jag menar bara att det är lätt att kolla och då skall man vara försiktig.

Andra sidan så kan man aldrig vara FÖR försiktig. Tyvärr har jag varit med om många negativa saker så det gör kanske att man ibland blir lite - För försiktig-

Hls medl.nr 35 :confused:

F

F.d. 4575

Guest

Kurt, sätt upp dekalerna, men inte siffrorna, då ser vi att du är med i Husbilsklubben

F

F.d. 6238

Guest

Hej Kent, det var en mycket bra lösning.

Jag skall göra som Du säger.
Hälsningar från nr . 35;) ;) :D :D

F

F.d. 7597

Guest

Hej Mike. Vi var också ut och åkte förra veckan, och mötte massor av husbilar men inte såg vi heller en enda dekal från klubben. Vi var lite förvånade över detta vi också. Så alla ni som har dekalerna liggande.. upp med dom så vi känner igen varann på vägarna. Det är väl det som är meningen "eller" ? Vi tycker det är kul att träffa nytt folk när vi är ute. Hälsningar Ulla o Roland

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023

Hej Micke!
Jag har nästan samma uppfattning som du.
Vi åkte fram och tillbaka till Tällberg i midsommar, och såg 4 med HBK-dekal.
Detta var på vägen hem mellan Örebro & Uddevalla.
Vi har självklart våra märken på bilen.

/Thomas

P

PAM 97

Guest

Hej vi var ute hela Juni, åkte kors o tvärs i södra Sverige och efter 3 veckor såg o träffade vi EN medlem det var Håkan J, i Malmö som skulle vidare söderöver och vi var dom första som dom hade sett, så på med dekalerna o var stolt över klubben!!! För vi medlemmar är väl inte tjyvarna??? Eller hur?? Kom loss allihop.:yes: :wink: Pelle o Monica

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Vi var som bekant på Nordiska träffen och där var alla husbilar från HBK stolta bärare av vår tjusiga dekal och våra HBK nummer.

När vi stod på kaj i Fredrikshamn tillsamman med Lennart och Ulla HBK 88 så lyste solen på HBK dekalen på deras bil och den skimrade och glänste som guld. Vi är med i en guldklubb, så på med dekalen, den är ett lyft för vilken husbil som helst.
:wink:
Eva HBK 9

F

F.d. 55256

Guest

Vi åkte till Italien den 7 juni och väntade på posten för att se om dekalerna skulle komma. Tyvärr fick vi vara utan dom. Vi såg inte så många husbilar på resan och ingen dekal från klubben. Håller på att tvätta bilen nu men sen ska dekalerna på, De är alldeles för fina för att inte användas. Att det skulle vara tjuvar som ser dekalen och lyckas lista ut var man bor och sedan göra inbrott där tycker jag låter väldigt långsökt.
Ove.G:confused:

Toppen