Sv: Klubbmärke
Har dekal plus nummer fram till vänster så att den som möter oss ser att det är HBK-medlem on the road!
Men jag vet inte om det är så att alla kommer fram och hälsar så där väldigt glatt när man står parkerad, var i Ranarps strand månadsskiftet juni juli, och vi var säkert 5 6 bilar med HBK dekal av femton bilar(det kom fler samtidigt som några åkte, så det kan ha varit fler), men ingen som kom fram och hejade och pratade om HBK, däremot träffade vi en väldigt trevlig barnfamilj från Båstadtrakten, som var ute på inte första men kanske tredje rundan med husbilen, och då blev det ju lite tjat.
Stod tex i Klädesholmen i helgen, men det var ingen HBK:are där heller...
Jag tror att vill man träffa klubbmedlemmar så åker man dit man vet att de är, men jag/vi tycker att det är roligare om man träffar på dem där man inte förväntat sig det, sedan finns det ju andra som man gärna träffar hur mycket som helst, men ibland finns inte den tiden heller
Det är som det är i resten av samhället, ibland kan du träffa tre gamla vänner samma vecka, sedan ser du ingen på sex månader!
Hälsa på alla, var glad om du hittar en soulmate, för så som du vill bli bemött, gör själv likadant mot andra så brukar det lösa sig!
Väl mött på vägarna, familjen Åhnbrink(och nu ska vi nästa gång kolla det där stället i Ystad som alla pratar om!)