F
F.d. 6102
Guest
har en undran varför vissa bara har klubbmärket och inte medlemsnummret på husbilen.vi står nu en vecka på umeå camping och har sätt minst 2 bilar med bara klubbmärket.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vi har bara klubbmärket på. Tycker att det räcker så. Visar ju att vi är medlemmar i klubben!
den appen vill jag oxo ha. vilken är det?Jag och Gunilla tycker det är svårt att hålla reda på 8.000 medlemmar bland 11.000 medlemsnummer. Vi har betydligt lättare för att komma ihåg bilnummer på våra vänners husbilar, särskilt Gunilla. Sen har jag en app i mobilen som på några sekunder tar fram ägare av fordon.
Vi har klubbmärket på och tycker att det är viktigast, särskilt på träffar och då sätter vi dessutom denna i fönstret:
Visa bilaga 57402
Varför kan nog bara de som inte har numret på bilen svara på. Men en orsak kan vara att de inte vill visa vem de är, för har du numret på bilen så kan du på forumet via numret leta upp vem de är, en gissning bara.
Jag har numret på
ok undrade bara men kommer ngn till nydala i umeå tveka inte och komma och hälsa på och kanske ta ett glas vin med oss amatörer.