• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Klubb märke

Franco

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
993
Medlemskap
2024
Igår när jag kom hem fanns i våran brevlåda ett kuvert med välkomstbrev, medlemskort och 2 st klubbmärke och medlem nummer.

Finns klubbmärke i mindre format ?

Franco

Fincan

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
21930
Medlemskap
2024
Sv: Klubb märke

Igår när jag kom hem fanns i våran brevlåda ett kuvert med välkomstbrev, medlemskort och 2 st klubbmärke och medlem nummer.

Franco

Hej.
Var glad att du fått klubbmärke,välkomstbrev,medlemskort mm. Jag väntar nämligen fortfarande(medlem 972) på något. Trots att jag ifyllt alla uppgifter korrekt.
mvh
Werner

F

F.d. 18232

Guest

Hej. Vi väntar också, springer ut till brevlådan varje dag, men ännu inget från HBK. Viggen:mad:

Ingegerd S

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
916
Medlemskap
2025

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, med det vill jag säga att saker och ting måste få ta sin tid i en klubb där allt arbete är ideellt och sker på ledig tid, med med en mycket proffessionell framtoning, se bara på hemsidan. Medlemstillströmningen har ju varit minst sagt enorm, över tusen medlemmar på mindre än ett år, detta innebär naturligtvis väldigt mycket arbete för de personer som skall hantera allt det praktiska kring utskick av dekaler medlemskort m.m.

Mvh från Ingegerd & Janne i Rödeby "Simma lugnt";) :rolleyes:

F

F.d. 4879

Guest

Franco

Nej, bara i större format. Men visst är märkena fina?

Toppen