• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

KLOCKAN

F

F.d. 25020

Guest
Undrar bara om jag är lite knäpp men tiderna på inslagen stämmer inte med tiden de skrivs har jag fel eller??? 220 Sture i Pajala:wub:
Jag är nog trött 220 Sture i Pajala

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 53078

Guest
Sv: KLOCKAN

Test Klockan är nu 09:10

För mig stämmer det skall prova om det har med min dators klocka att göra den står nu på 08: 12

Nej den tar servens klocka.¿Hur stor är skillnaden för dig?

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 25020

Guest

Test Klockan är nu 09:10

För mig stämmer det skall prova om det har med min dators klocka att göra den står nu på 08: 12

Nej den tar servens klocka.¿Hur stor är skillnaden för dig?
När jag är inloggad stämmer tiden men när jag är utloggad skiljer det på en timme. 220 Sture

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Hej Sture m fru, ni kör väl med Norrlandstid, 70min /tim!!! här i huddik har vi mittensvensk tid och södra delen har Stresstid 45min/tim. det är som norrlansmilen 15-20km/mil ,,har ni dragit igång ny bilen för sommaråka än ?? vi hämtar våran nya på Tisd 5/4 god tur på er

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Klockan är korrigerad till sommartid även för oinloggade nu. För inloggade finns inställningar i Kontrollpanel för tid.

F

F.d. 25020

Guest

Hej Sture m fru, ni kör väl med Norrlandstid, 70min /tim!!! här i huddik har vi mittensvensk tid och södra delen har Stresstid 45min/tim. det är som norrlansmilen 15-20km/mil ,,har ni dragit igång ny bilen för sommaråka än ?? vi hämtar våran nya på Tisd 5/4 god tur på er
Har inte fått den ännu den gick från fabriken förra veckan så det är inte långt borta Mvh 220 Sture i Pajala:wub:

Toppen