• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Klipp i loggboken

F

F.d. 17941

Guest
Ända sedan 1967 har jag skrivit loggbok , om platser vi besökt , vad drivmedlet kostat, campingplaser , bra och mindre bra , sevärdheter , avstånd , bro och tunnelavgifter , bil eller vagn problem , snälla hjälpsamma människor m m .Alla ( så när utan en resa till Italien, då vi glömde boken ) nätter är numrerade och bokförda , först i Hv ( husdvagn ) sedan i Hb husbilen. Nu när man blir äldre är det utmärkt att kunna gå tillbaka och se om vi varit där tidigare , det är också en upplevelse för våra barn att läsa om vad de varit med om under alla resor , kommer du ihåg den gången vi mötte spårvagen på en smal gata i ...... Hur klarade vi det ?
Är det fler som gör som jag ???? Kanske du finns med i min loggbok på någon sida , ja vem vet...berätta för oss andra så kanske vi känner igen oss , genom " Loggboken "
Lasse :):):)

Leif Edström

HBK ordförande
Kommun
Piteå
HBK-Nr
2386
Medlemskap
2025
Sv: Klipp i loggboken

Nu har vi inte varit mobila så länge som du, men vi är nu inne på sjätte året med husbil.

Och vi har skrivit loggbok hela tiden, det är kul att sitta och titta i den under kulna vinterkvällar när planeringen för nästa säsong drar i gång.

/Leif

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Toppen